Přijmeme do našeho pracovního týmu:


Adminstrativní pracovník – asistentka

Požadavky

Komunikativní s výbornou koordinací zadaných činností, reprezentativní vystupování, s logickými schopnostmi a dobrým písemným i ústním vyjadřováním, znalosti z oboru stavebnictví a základů účetnictví, dobrá koordinace činnosti, základní znalost účetnictví, znalost práce na PC (Excel, Word), samostatnost, pečlivost, časová flexibilita.

Hlavní náplň práce

Vyřizování administrativních úkonů, podpora stavebních projektů, dohled nad dodržováním termínů objednávek, příprava a obstarávání podkladů či potřebných dokumentů, aktualizace dat (webová prezentace), zodpovědnost za chod kanceláře, evidence firemní korespondence, kopírování, tisk, vyřizování emailů.

Nabízíme

Stabilní 8 hodinová pracovní doba
Plat: 15 000 Kč
Pracovní období od 1. 6. 2015
Místo výkonu práce: Kladno

______________________________________________________________________________________________________________________________

Projektový manažer

Požadavky

Přizpůsobivost (flexibilita), prezentační a argumentační schopnosti, komunikační dovednosti,  výborná koordinace stavební činnosti, SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru, znalost MS Word, MS Office, AutoCad, MS Project, zkušenosti s realizací staveb v pozici GD, praxe v pozemním stavitelství, odborná zdatnost, orientace v cenách staveb. prací a dodávek.

Hlavní náplň práce

Výrobní zakázková příprava, zpracování dílčích *kalkulací, *cenových nabídek, *návrhů SOD, * harmonogramů realizace díla, zajištění stavebních subdodávek, jednání s investory a dodavateli, ekonomická analýza staveb

Nabízíme

Služební telefon
Pružná pracovní doba
Plat: 40 000 Kč
Pracovní období od 1. 6. 2015
Místo výkonu práce: Praha, Kladno

Scroll To Top